Yang mungkin kau hina itu lebih baik akhlaknya sekarang. Yang dulu kau benci itu lebih bahagia hidupnya. Allah bersama orang orang yang ingin berubah di jalanNya. Kun fayakun. Thank you Allah for being with me. Always :)

#11


Entri pada hari ini berkenaan Tulang Rusuk Kiri  . . . . 

Memandangkan saya sudah 2 hari tak datang sekolah kerana kesakitan yang saya alami pada Tulang Rusuk Kiri saya yang membesar. Jangan terkejut ~ kerana tulang rusuk kiri saya sudah lama membesar ketika saya berumur 15 tahun. Memandangkan saya sudah 14 tahun menghidap asma *apa kaitannya* -.-. . Yaaaaa ! memang tiada kaitan langsung tetapi apabila tulang rusuk kiri saya sakit, automatik saya akan sesak nafas.

Sungguh tidak menyangka bahawa SPM just around the corner *apa kaitannya lagi* Yaaaa ! disini kaitannya sangat kukuh kerana saya sudah missed 2 hari sesi persekolahan dan bagaimana dengan pelajaran saya ? :'( . Saya mungkin akan ketinggalan atau saya sukar untuk membuat persediaan malah nak buat revision juga sangat sukar *sedih, duduk monyok* . 

Disini saya ingin mengucap ribuan terima kasih kepada rakan sekelas saya atau senang dipanggil rakan yang slenge. Siapakah gerangannyaaaa ? Jengggg ! Jenggg! Jengggg ! Itu dia Ainaa Hazwani *menampilkan kawan yang slenge* :D . Terbaringnyaaa saya disini ingin mengucap ribuan terima kasih kerana ambil semua homework saya dan susah payah penyimpan kertas serta membuatkan beg sekolah anda berat *sengih* . Sekiranya awak tiada , siapalah saya disiniiiiii ~ *tibatiba

Masalah saya sekarang bukan sahaja mengenai tulang rusuk kiri yang besar lagi sakit ini tetapi saya mengalami masalah baru iaitu belakang saya sakit kerana baru sebentar tadi saya terlanggar almari *pegang belakang* memandangkan semuanyaa sakit sekarang, saya ingin menyampai sebuah lagu yang bertajuk Sipaku Geylang ~ *menyanyi sambil membuat gaya* ~(^.^~)(~^.^)~

Sampai disini sahaja entri saya pada harini. Terima kasih kerana meluangkan masa anda disini *tunduk hormat* 

Tajuk Entri : 2 Hari Tidak ke Sekolah
Punca : Tulang Rusuk Kiri Besar
Mangsa: Saya
Penulis Skrip : Saya
Pengarang : Saya
Penerbit : Saya lagi . . . . . . .